Promotivni proizvodi

Odabrati idealan promotivni proizvod nije lako, jer pravilan odabir poslovnog poklona ima dvojako značenje. S jedne strane pokazuje Vaše poštovanje i zahvalnost, a s druge Vašu osobnost i kreativnost. Kroz darivanje poslovnih partnera šalje se poruka o tvrtki koju predstavljate, njezinom poslovnom timu, ali i o načinu na koji tvrtka posluje te o njezinoj kulturi komuniciranja.

Promotivni proizvodi su ključni za svaku uspješnu kampanju. Oni povećavaju odanost i sklonost tvrtkama koje ih koriste kao dio svoje reklamne aktivnosti. Promotivni proizvodi odličan su marketinški alat jer ih isti korisnici vide u više navrata. Pogledajte zanimljive statistike povezane s promotivnim poklonima:
od 2000 ispitanika, 90% je potvrdilo da posjeduju promotivne proizvode
u prosjeku, 50% korisnika reklamnog proizvoda prije ili kasnije kontaktira oglašivača
više od 50% korisnika može se sjetiti brenda ili tvrtke koja im je dala promotivni poklon

Promotivni proizvodi imaju fleksibilnost uklopiti se u bilo koji budžet i to im daje prednost pred ostalim medijima.

Istraživanje je također pokazalo da ljudi imaju više pozitivnih mišljenja o tvrtki od koje su primili promotivne proizvode. U prosjeku 70% korisnika promotivnog poklona zadržat će korisne promotivne artikle, kao što su pisaći pribor, reklamni proizvodi povezani sa zdravljem i sigurnošću, promotivne vrećice, tekstil, šalice, usb stickove ili reklamne kišobrane...

Dobro planirani i značajni poslovni pokloni Vašoj će tvrtki kratkoročno biti trošak, ali će dugoročno donijeti puno više od onoga što ste uložili.