Grafičke usluge
Grafički dizajn nas svakodnevno okružuje te nam nenametljivo prenosi snažnu ciljanu poruku. Ta poruka je uvijek pomno promišljena, a mi je ponekad primimo potpuno podsvjesno. Veliki je dio marketinške strategije jer može stvoriti emocionalne veze s publikom. Mnogo toga oko nas je rezultat grafičkog dizajna i to sve komunicira s nama, suptilno ili direktno.
Od oslikanih vozila i jumbo plakata koje vidimo dok putujemo, preko trgovina raznovrsne ambalaže te marketinških materijala poput letaka, brošura, kataloga, vizitki, naljepnica pa sve do društvenih mreža i medija... Grafički dizajn izdvaja naš brend od ostalih, šalje snažnu poruku i budi različite emocije. Najčešće uključuje kombinaciju tipografije, ilustracije, fotografije i, kako bi se vizualnom komunikacijom prenijela određena ideja ili poruka.
Važnost grafičkog dizajna u marketingu
1. Predstavlja sam brend i daje mu osobnost
Kreativan dizajn logotipa i vizualni identitet tvrtke nezaobilazni su elementi poslovanja koji dovode kupce i ostavljaju pozitivan prvi dojam. Šansa Vas i Vašeg brenda za ostvarivanje prvog dojma traje samo 7 sekundi. Ljudi su vizualna bića, čak 90% informacija koje dopiru do našeg mozga su vizualnog karaktera. Stoga je prvi dojam izuzetno bitan. Kvalitetno odrađeni vizuali koji predstavljaju Vašu tvrtku daju kredibilitet, pouzdanost i autentičnost Vašem brendu, a u očima kupaca stvaraju percepciju profesionalnosti i povjerenja.
2. Izdvaja brend od konkurencije
Kako ćete brzo pronaći Vaš omiljeni proizvod na policama dućana među hrpom sličnih artikala? Po jedinstvenom dizajnu. Kako će Vam neki novi proizvod „upasti u oko“? Odgovor je isti, jedinstvenim i kreativnim dizajnom. Bitno je vizualno se isticati među srodnim konkurentskim proizvodima, na kreativan i oku ugodan način. Tako će Vas vjerni kupci lakše pronaći, a zasigurno ćete privući i više novih kupaca.
3. Prenosi poruku koju želimo poslati
Svaka tvrtka ima neku poruku koju želi prenijeti svojim kupcima, a to može postići tako da se izdvoji od konkurenata i privuče tržište. Profesionalni dizajner će pri stvaranju vizuala za tu poruku također sve prilagoditi Vašoj ciljnoj publici. Tako ćete povećati profit i privući kupce koji traže baš Vašu uslugu.Svaka tvrtka ima neku poruku koju želi prenijeti svojim kupcima, a to može postići tako da se izdvoji od konkurenata i privuče tržište. Profesionalni dizajner će pri stvaranju vizuala za tu poruku također sve prilagoditi Vašoj ciljnoj publici. Tako ćete povećati profit i privući kupce koji traže baš Vašu uslugu.
Cilj grafičkog dizajna je privlačenje pažnje, izazivanje emocija, isticanje od ostatka konkurencije i stvaranje prepoznatljivosti nekog brenda.
Investirajte u kvalitetan grafički dizajn i nemojte na tome štedjeti!