Izrada korporativnih materijala

Marketinški materijali obuhvaćaju širok raspon digitalnih i tiskanih promo materijala koji se upotrebljavaju za promociju proizvoda ili usluga. Jednom definirani vizualni identitet tvrtke važno je dosljedno pratiti i graditi.

Tiskani papirnati materijali ujedno su jedan od povoljnijih načina promoviranja i to pomoću sljedećih proizvoda:
poslovni dokumenti (memorandumi, posjetnice, kuverte, radni nalozi itd.)
sredstva promocije (letci, brošure, katalozi, prezentacijske mape, knjige itd.)

Svakako potrebni i nikako zanemarivi detalji brandinga su sljedeći:

     •    proizvodi i pakiranja (prepoznatljivost ambalaže)
     •    dizajn odjeće (odjevni predmeti koje će nositi Vaši zaposlenici
     •    dizajn interijera i eksterijera (reklamni proizvodi, dizajn ureda, oslikavanje izloga, pročelja i sl
     •    oslikano i brendirano službeno vozilo




Cilj grafičkog dizajna je privlačenje pažnje, izazivanje emocija, isticanje od ostatka konkurencije i stvaranje prepoznatljivosti nekog brenda.