Izrada korporativnih materijala
Marketinški materijali obuhvaćaju širok raspon digitalnih i tiskanih promo materijala koji se upotrebljavaju za promociju proizvoda ili usluga. Jednom definirani vizualni identitet tvrtke važno je dosljedno pratiti i graditi.
Tiskani papirnati materijali ujedno su jedan od povoljnijih načina promoviranja i to pomoću sljedećih proizvoda:
poslovni dokumenti (memorandumi, posjetnice, kuverte, radni nalozi itd.)
sredstva promocije (letci, brošure, katalozi, prezentacijske mape, knjige itd.)
Svakako potrebni i nikako zanemarivi detalji brandinga su sljedeći:
• proizvodi i pakiranja (prepoznatljivost ambalaže)
• dizajn odjeće (odjevni predmeti koje će nositi Vaši zaposlenici
• dizajn interijera i eksterijera (reklamni proizvodi, dizajn ureda, oslikavanje izloga, pročelja i sl
• oslikano i brendirano službeno vozilo
Cilj grafičkog dizajna je privlačenje pažnje, izazivanje emocija, isticanje od ostatka konkurencije i stvaranje prepoznatljivosti nekog brenda.