Što je logotip i zašto je važan?
Logotip je temeljna identifikacija tvrtke ili proizvoda.
Može se sastojati od slova, grafike ili drugih kombinacija. U većini slučajeva logotip, osim osnovne varijante u boji, može imati i pod-varijante u različitim kompozicijama i bojama (crna, inverzna, horizontalna kompozicija, vertikalna kompozicija, itd.).
Sve ove varijante smatramo jednim logotipom.
Prvi cilj logotipa je trenutno prepoznavanje onoga što on označava (proizvod, uslugu, tvrtku, događaj, osobu, predmet ili ideju).
Krajnji cilj logotipa je njegov doprinos jačanju brenda što rezultira većim uspjehom tvrtke.
Jednom definiran vizual mora se ponavljati i primjenjivati na svim reklamnim materijalima i proizvodima tvrtke (u svim formatima), kako bi ostao upamćen. Naučeni smo kupovati proizvode koje smo jednom vizualizirali i sada ih koristimo bez razmišljanja. Neki od brendova koriste ikone koje nam na prvi pogled govore o kojoj se tvrtki radi. Posebno je zanimljiva činjenica kako naizgled beznačajni znak uz dobru marketinšku priču stvara brend, budi emocije i jača povjerenje.
Zaključimo kako je najvažnija karakteristika logotipa da bude lako zapamćen te tehnički primjenjiv u svakoj reklamnoj kampanji. Dizajn logotipa vrlo je odgovoran posao, s obzirom na to da rezultat tog procesa tvrtke koriste godinama ili čak desetljećima. Prema svemu navedenom, jasno je da je za takav posao najbolje angažirati grafičkog dizajnera koji je za to specijaliziran. Vrlo česta greška kod dizajna je nemogućnost adaptacije logotipa u svim situacijama, tiskara Ringeis Vam pruža uslugu izrade ili redizajna logotipa po visokim standardima, uz dostavu u svim formatima potrebnima za tisak, na svakom materijalu.
Zašto je važan vizualni identitet tvrtke?
Izrada vizualnog identiteta tvrtke temelj je za uspješno poslovanje. Kako bi tvrtka postigla svoje marketinške ciljeve, a time ujedno ostvarila profit i uspješnost svojih proizvoda ili usluga, dobar dizajn i izrada vizualnog identiteta ključne su komponente za prepoznatljivost.
Nastup na današnjem tržištu bez kvalitetnog vizualnog identiteta jednak je dolasku na poslovnu večeru u neprimjerenoj kućnoj odjeći. Koliko god bili primijećeni dobrim idejama, uvijek ćete ostati zapamćeni po lošem prvom dojmu, a vjerujemo da to ne želite.
Kreiranje vizualnog identiteta nije lak posao, iako je danas zahvaljujući novim tehnologijama, cijeli proces poprilično olakšan. Kao i kod ostalih sličnih djelatnosti, za stvaranje pozitivnog prvog dojma potrebne su prvenstveno osobe s izuzetnom razinom kreativnosti.
Iz tog razloga, svojim klijentima pružamo profesionalnu izradu knjige grafičkog standarda koja obuhvaća sve bitne elemente Vaše prezentacije u javnosti:
• konstrukcija logotipa i znaka
• primjena logotipa (negativ, gravura i slično)
• raspon boja u pantone, cmyku
• primjena na poslovnoj dokumentaciji
• primjena na promotivnim proizvodima
Sve navedeno čini vizualni identitet Vaše tvrtke i pomaže u razvijanju vašeg brenda. Iskoristite sve moguće promotivne materijale, ovisno o budžetu kojim raspolažete.
Nudimo Vam uslugu dizajniranja i tiskanja svih vaših korporativnih materijala koji su individualno prilagođeni Vašem poslovanju.